‘Ik vind mezelf een FEMINIST 4.0’ door Anneke Dijkstra | 14 mei 2017 | over Bram Aan OPZIJ vertelt Bram over de belangrijkste vrouwen in zijn leven. Ik vind mezelf een FEMINIST 4.0-Bram-Bakker-Opzij Lees het interview op je gemak (opent als pdf). Reactie verzenden Reactie annulerenJe e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *Reactie * Naam * E-mail * Site Δ
Reacties